.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانداري ويژه از امتيازات دولت به غرب مازندران است
فرمانداري ويژه از امتيازات دولت به غرب مازندران است

شمال نيوز-معاون سیاسی و امنیتیاستانداری مازندران گفت: ویژه شدن فرمانداری تنکابن از امتیازات دولت در غرباستان است.

هادی ابراهیمی در جلسه شورای اداری تنکابن اظهار داشت: فصل والخطاب همه در ایران اسلامی قانون است و آنچه را که شورای نگهبان در مورد این حوزه انتخابیه اعلام نمود مورد قبول همگان قرار دارد.

وی افزود: زمان برگزاری انتخابات میان دوره ای در این حوزه انتخابیه باید از سوی شورای نگهبان اعلام شود ولی مسئولان استان و شهرستان آمادگی لازم در این خصوص را دارند.

ابراهیمی از انتخاب 38 پروژه بزرگ عمرانی استان در فهرست مهرماندگار خبر داد و تصریح کرد: این پروژه ها توسط کمیته ای در نهاد ریاست جمهوری با اولویت و شاخص های وزارت خانه های مختلف تعیین می شود و مدیران ارشد استانی تلاش زیادی کردند تا تمامی شهرستان ها برای رفع برخی مشکلات در این فهرست گنجانده شود.

حمایت از واحدهای تولیدی سبب رونق اقتصادی می شود

سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران در دومین نشست ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی و شهرک های صنعتی استان گفت: تولید کننده به سرمایه در گردش نیاز دارد لذا ضمن همدلی بیشتر در جهت رفع مسائل و مشکلات آنان اهتمام کنید.وی با تقدیر از تمامی افرادی که در حوزه تولید همت و تلاش دارند، بیان داشت: حمایت از واحدهای تولیدی رشد و رونق اقتصادی را در بر خواهد داشت و در این راستا بایست از تمام ظرفیت های استان بهره برد.

سید علی اکبر طاهایی، استاندارمازندران ببر حفظ همدلی بین مردم ومسئولین تاکید کرد و گفت: حضور مسئولان ارشد استان و مدیران کل برخی دستگاههای اجرایی مازندران به منظور بررسی مسائل و مشکلات شهرستان تنکابن نشان دهنده عزم و دغدغه مسئولان برای رفع مشکلات منطقه غرب استان است.

وی با اشاره به قدردانی نماینده معین تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی از همکاران ادوار گذشته خود گفت: باید در بین مدیران و مردم این نوع ادبیات زیبا جاری باشد چرا که این گفتمان علوی و فاطمی است و جدل و مباحث بیهوده در این فرهنگ جایگاهی ندارد.

طاهایی با اشاره به اینکه ادبیات جدل و نزاع و به کارگیری الفاظ نامناسب نزد فرزندان شب قدر جایگاهی ندارد، گفت: شرایط دنیای کنونی ما به گونه ای است که تروریست ها بچه سه ساله در سوریه را اعدام می کند و مردم مسلمان میانمار را به جرم مسلمانی سر می برند و قتل عام می کنند./مهر/210


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.215 seconds.